Basında Reklam ve Tüketim Olgusu - N. Nur Topçuoğlu - Ana Fikri   Konuyu açan: alptraum   İlk Mesaj: 04-17-2011 (16:40)   Son Mesaj: 04-17-2011 (16:40)    Cevap: 0    Gösterim: 638  

    04-17-2011

    Basında Reklam ve Tüketim Olgusu - N. Nur Topçuoğlu - Ana Fikri



    Yayınevi: Vadi Yayınları
    Basım Tarihi: Ocak 1970
    Kitap Türü: Diğer / Edebiyat

    Basında Reklam ve Tüketim Olgusu Türkiye de Yeni Gazetecilik Yönelimleri ve Basının Sosyo-Kültürel Değişimdeki Rolü Basın her zaman sermaye ve iktidarla birlikte var olmuştur. Konumu da buna göre şekillenmiş. Ya iktidar ve sermayeden yana davranarak yönetim erkine dahil olmuş ve güçlenmiştir veya iktidar ve sermaye karşısında yer alarak baskı ve sansürlere göğüs germiştir.Günümüzde genel olarak kitle iletişiminin küresel bütünleşme yolunda önemli katkılar sağladığı; demokrasi, çoğulculuk ve sivilleşme gibi kavramların enformasyon gücüyle dünyanın dört bir yanına ulaştığı kabul edilir. Bunu yanında yükselen değerlerin imge ve mitoslarla kurulan zihinsel egemenliklerin ürünü olduğu da bir endişe olarak dile getirilir.







    Basında Reklam ve Tüketim Olgusu - N. Nur Topçuoğlu - Ana Fikri Yorumları