![]() |
Basında Reklam ve Tüketim Olgusu - N. Nur Topçuoğlu - Ana Fikri Yayınevi: Vadi Yayınları Basım Tarihi: Ocak 1970 Kitap Türü: Diğer / Edebiyat Basında Reklam ve Tüketim Olgusu Türkiye de Yeni Gazetecilik Yönelimleri ve Basının Sosyo-Kültürel Değişimdeki Rolü Basın her zaman sermaye ve iktidarla birlikte var olmuştur. Konumu da buna göre şekillenmiş. Ya iktidar ve sermayeden yana davranarak yönetim erkine dahil olmuş ve güçlenmiştir veya iktidar ve sermaye karşısında yer alarak baskı ve sansürlere göğüs germiştir.Günümüzde genel olarak kitle iletişiminin küresel bütünleşme yolunda önemli katkılar sağladığı; demokrasi, çoğulculuk ve sivilleşme gibi kavramların enformasyon gücüyle dünyanın dört bir yanına ulaştığı kabul edilir. Bunu yanında yükselen değerlerin imge ve mitoslarla kurulan zihinsel egemenliklerin ürünü olduğu da bir endişe olarak dile getirilir. |
| Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 09:18 . |
2000- 2025
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük