Nasreddin Hoca hikayeleri (almanca, türkce; sesli ve yazli)

ucuz esekler Nasreddin Hoca her pazar günü pazara bir eşek götürür ve çok ucuza satardı. Onun fiyatı rakiplerinden daima daha ucuz idi. Bir gün bir zengin eşek satıcısı ona: „Sen ...


Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni
  • 1 gönderen yabanGülü

  1. Alt 09-25-2008, 03:48 #1
    yabanGülü Mesajlar: 3.851
    Blog Başlıkları: 125
    ucuz esekler

    Nasreddin Hoca her pazar günü pazara bir eşek götürür ve çok ucuza satardı. Onun fiyatı rakiplerinden daima daha ucuz idi.

    Bir gün bir zengin eşek satıcısı ona:

    „Sen eşeğini bu kadar ucuza nasıl satabiliyorsun? Ben çiftçilerden kuru ot çalarım, ve hizmetcilerime de eşeklere bakmalarını emrederim, bunun için onlara para ödemem. Bununla birlikte senin fıyatların benden daha ucuz. Ben bunu anlamıyorum.“ dedi.

    Hoca da: „ Tabii bu çok anlaşılır ve açık, çünkü sen hayvan yemi ve işgüçü çalıyorsun, ama ben sadece eşek çalıyorum!“ dedi.






    Billige Esel

    DIESEN TEXT KÖNNEN SIE AUCH HÖREN; BITTE KLICKEN

    Hoca brachte an jedem Markttag einen Esel zum Markt und verkaufte ihn sehr billig. Sein Preis lag immer weit unter dem Preis seiner Konkurrenten.


    Eines Tages sagte ein reicher Eselhändler zu ihm:


    "Wie kannst Du deine Esel so billig verkaufen? Ich stehle von den Bauern das Heu und befehle ihnen sich um die Esel zu kümmern, dafür bezahle ich ihnen nichts. Und dennoch sind deine Preise niedriger als meine."



    Hoca antwortete ihm: Sicher, das ist offensichtlich und zu erklären. Du stiehlst Futter und Arbeitskraft - ich stehle nur Esel!"

    eakay bunu beğendi.
  2. Alt 03-21-2011, 18:01 #2
    Ziyaretci
    Misafir Mesajlar: n/a
    ççççççççoooookkkkkkkkkk güzel ingilizce yazıyor

  3. Alt 07-18-2012, 21:07 #3
    Ziyaretci
    Misafir Mesajlar: n/a
    Misafir´isimli üyeden Alıntı
    ççççççççoooookkkkkkkkkk güzel ingilizce yazıyor

    O bodega alamanca
    Mesaj Mobil üzerinden gönderilmistir

  4. Alt 01-04-2014, 23:59 #4
    Ziyaretci
    Misafir Mesajlar: n/a
    Eines Tages fragten die Nachbarn Nasreddin Hodscha: “Wir haben in deinem Haus großen Lärm gehört und uns Sorgen gemacht. Was war denn los?” Der Hodscha antwortete: “Mein Mantel fiel die Treppe herunter.”

    Da erwiderten die Nachbarn sehr erstaunt: “Aber Hodscha, ein Mantel besteht doch aus Stoff und macht keinen Lärm beim Fallen!”

    Da erwiderte der Hodscha ungehalten: “Nun ja, ich steckte noch im Mantel drin!”

Kullanıcı isminiz: Giriş yapmak için Buraya tıklayın

Bu soru sistemi, zararlı botlara karşı güvenlik için uygulamaya sunulmuştur. Bundan dolayı bu kısımı doldurmak zorunludur.