Yayınevi: Artshop Yayıncılık Basım Tarihi: Aralık 2010 Kitap Türü: Diğer / Sanat Türk Sahne Tasarımcıları, yani dekor ve kostüm sanatçıları, meslek olarak, yaratıcılıklarının önemini çok geç kabul ettirebildiler.Uzun yıllar çalışmış oldukları halde geriye ne bir belge, ne bir araştırma ne de bir inceleme var. "Su üzerine yazı" deyimi tam anlamıyla onlar için söz konusu. Geriye kalan birkaç fotoğraf, onlar da çoğunlukla siyah beyaz.Neler tasarladılar, neler...
Yayınevi: Rota Yayınları Basım Tarihi: Nisan 2004 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Bu, farklı bir kitap. Başarılı pazarlamanın ardında reklamverenin olmadığını, ayrıca olması da gerekmediğini söylüyor. Başarılı pazarlamanın ardında tüketicinin olması gerektiğini iddia ediyor. Buna hazır mısınız?- Malcom Gladwell, Tıpping Point kitabının yazarı-Bilginin yayılma hızını ölçmeye, biçmeye ve de manipüle etmeye çalışan klasik pazarlama anlayışının...
Yayınevi: Sosyal İnsan Yayınları Basım Tarihi: Temmuz 2008 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Finans-Kapital: 500 kişi, İstanbul - Ankara - İzmir - Adana gibi 4 büyük şehirde yuvalanmış.3000 Şirketten 300 ü onun,2700 ü ona bağlı.500 kasabadan 5 er 10 ar Tefeci - Bezirgan: 2500 ile 5000 arası... Bütün yol boylarının her köyünde 1 - 2 Benzin istasyonu,1 - 2 köy burjuvalaşmasını kan damarı - benzin damarı ile o 300 Kodaman süper şirkete bukağılamış....
Yayınevi: Optimist Yayın Dağıtım Basım Tarihi: Ocak 2010 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi “Düz Dünyada Rekabet” yeni bir örgütsel mimariye olağanüstü bir bakış sunuyor. Bu, kendi kontrolünüz altında olmayan kaynakları yönlendirme fikri etrafında yükselen ve aynı zamanda güven ve çeviklik sağlayan bir mimaridir. Bu örgüt mimarisi 21. yüzyılın başat firma modeli olabilir. Bu, düz dünyada rekabet etmek isteyen herkesin mutlaka okuması gereken bir kitaptır. Her...
Büyüyünce E-Ticaretçi Oldum - Adnan Tokalıoğlu - Özeti, Büyüyünce E-Ticaretçi Oldum Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir Yayınevi: Sistem Yayıncılık Basım Tarihi: Temmuz 2004 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi "Genellikle İzmir de doğup büyüyen şirketler, rüştünü ispat ettikten ve -tabirimi mazur görün ama- palazlandıktan sonra ilk amaç olarak İstanbul u hedefleyip ilk fırsatta yönetimlerini ya da pazarlama/satış gibi can alıcı birimlerini oraya...
Yayınevi: Siyasal Kitabevi Basım Tarihi: Mayıs 2008 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Finansal modelleme kavramı dünyada 1960 lardan sonra sıkça telaffuz edilen, 1980 ler sonrasında yaşanan teknolojik gelişme ve özellikle de kişisel bilgisayar teknolojisinde ve pazarındaki gelişmeler ile kullanımı yaygınlaşan bir kavramdır. Ne yazık ki ülkemizde bilgisayar destekli modelleme çabaları gündemde son yıllara kadar hemen hiç yer etmemiş, günümüzde ise bir çok konuda...
Yayınevi: Yapı Kredi Yayınları Basım Tarihi: Haziran 2010 Kitap Türü: Diğer / Sanat Sosyolog-küratör Ali Akay’ın, aralarında Baudrillard, Didi-Huberman, Bourriaud ve Damisch’in bulunduğu önemli düşünürlerle yaptığı söyleşiler Sanat Tarihi: Sıradışı Bir Disiplin başlıklı kitapta yayımlanmıştı. YKY bu kez de Ali Akay ile yapılmış söyleşileri biraraya getiriyor; bireyleşme, görsel kültür, görsel sosyoloji, sanatsal yaklaşımlar, sergiler ve sanatçıların işleri...
Yayınevi: Doğan Kitap Basım Tarihi: Kasım 2009 Kitap Türü: Diğer / Sanat Bu kitap, Güzelliğin Tarihi’nin devamı niteliğinde. Ne de olsa güzellik ve çirkinlik birbirlerini imleyen kavramlar. Çirkinlikle güzelliğin tersini ifade ederiz. Demek ki yapmamız gereken birinin doğasını anlamak için diğerini tanımlamak. Ne var ki, yüzyıllara yayılan birçok çirkinlik tezahürü, sanılanın aksine oldukça zengin ve şaşırtıcıdır. Çirkinliğin Tarihi de işte bu örnekleri sunuyor...
Yayınevi: Beta Yayınları Basım Tarihi: Nisan 2008 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Çekten caymanın hukuki niteliği ve şartları İleri keşide tarihli çeklerde caymanın hüküm ifade edeceği zaman İmkânsız tarihli çeklerde cayma hakkının kullanımı Şahsi def iler ileri sürerek çekten cayma Çekten cayılamayacak özel haller Cayma beyanının hüküm ve sonuçları Cayma beyanının aykırı hareket eden muhatabın sorumluluğu Teyitli çek, garantili çek ve...
Devrim Çağı 1789-1848 - Eric J. Hobsbawm - Özeti, Devrim Çağı 1789-1848 Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir Yayınevi: Dost Kitabevi Yayınları Basım Tarihi: Ekim 1998 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Ondokuzuncu yüzyılda Fransa ve İngiltere nin oluşturduğu ikiz kraterden yayılan çifte devrim, başta Avrupa olmak üzere bütün dünyanın çehresini değiştirdi. Endülüs ten Moskova ya, İskandinavya dan Sicilya ya ve Balkanlar a dek Avrupa nın sınırları yeniden...
Yayınevi: Sosyal İnsan Yayınları Basım Tarihi: Şubat 2008 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi "Bergson taraftarlığının Türkiye ye girişi, cihanda doğuşundan daha az enteresan değildir. Türkiye ye Bergsonizm mütereke yıllarında eski darülfünün (üniversite) salonlarından geçerek girdi. Hem de biraz galip İtilaf Donanmasının Boğazlardan İstanbul a girişi gibi, galip emperyalist Fransa nın kültürü sıfatıyla girdi. Fakat geldiği yer de normal değildi....
Yayınevi: İlya Yayıncılık Basım Tarihi: Nisan 2008 Kitap Türü: Diğer / Edebiyat Uygarlık öncesi dönemde ortaya çıkan mitler halkların bilinçlerinde yaşamakta ve edebiyatlarında, sinema ve diğer sanat dallarında da sık sık ortaya çıkmaktadır. Anadolu da izler bırakan Galatlar. Bugünün kültürüne damgasını vuran Klasik Yunan Mitolojisi. Cermenler, Mısırlılar, İnkalar, Mayalar, Aztekler ve Japonlar hakkında anlatılan mitler. Dünyanın değişik bölgelerinde yaşayan...
Yayınevi: Scala Yayıncılık Basım Tarihi: Haziran 2002 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Ralph Nelson Elliott ın 1930 lu yılların sonunda "Doğa nın Yasası" olarak duyurduğu Dalga Teorisi, kendisinden sonra gelenler tarafından yapılan ufak tefek düzeltmelere rağmen anahatlarıyla Elliott ın ilk tanıttığı biçimiyle günümüze kadar geldi.Tuncer Şengöz, yaklaşık beş yılı bulan bir kaynak taraması, araştırma ve analitik incelemelere dayanan bu kapsamlı...
Büyük Balık Küçük Balığı Değil, Hızlı Balık Yavaş - Jason Jennings - Özeti, Büyük Balık Küçük Balığı Değil, Hızlı Balık Yavaş Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir Yayınevi: Güzeldünya Yayınevi Basım Tarihi: Mart 2008 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Geleneksel bakış açısı bize Büyük şirketlerin yenilmez olduklarını ve küçük rakiplerini kahvaltı niyetine yuttuklarını öğretti. Ne var ki, dünya çok değişti. İş hayatında başarılı...
Yayınevi: Literatür Yayınları Basım Tarihi: Aralık 2007 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi In our opinion, Turkey has managed to acquire an outstanding place among the emerging markets in a period which is characterised by globalisation and huge technological innovations.Needless to say, the financial crises experienced in November 2000 and February 2001 inflicted great damage over the economy of the country. However, the initial and the direst stages of the crises could be over-whelmed...
Yayınevi: Literatür Yayınları Basım Tarihi: Ekim 2001 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Diyalog ve Birlikte Düşünme Sanatı işimize ve yaşamımıza canlılık getirmeye yardımcı olacak önemli bir kılavuz...Toplum hayatında duruma hakim olma sanatının biricik yolu diyalogdur. William Isaacs bu süreci öğretici örnek olaylar ve güçlü bir kavrayışla tanımlayıp bize aktarıyor.-William Ury-William Isaacs yöneticiler, liderler ve tüm bireyler için diyalog konusunda...
Yayınevi: İzdüşüm Yayınları Basım Tarihi: Ekim 2003 Kitap Türü: Diğer / Edebiyat ... Modern Sanat, toplumlardaki ve dolayısıyla da sanattaki büyük bir değişim isteğinin sonucu olarak ortaya çıkmıştı. Modern Sanatın çeşitli akımları, geçmişin değerlerinin yadsınması ve yeni bir değerler sisteminin yaratılması çabasının ürünüydü ve yeni sanat sinema da ilk yıllarında Modern Sanatın çeşitli akımlarının yörüngesine girdi. Onlarla birlikte toplumlardaki...
Yayınevi: Detay Yayınları Basım Tarihi: Nisan 2008 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Geçmiş yıllara göre giderek artan hatta kesinleşen rekabet, doğal olarak, işletmeleri bu gelişmelere ayak uydurmaya zorlamaktadır. Bu gelişim ve değişimlere uyum sağlamayan işletmelerin zaman içinde yok olması bile söz konusudur. Bu bağlamda, pazarlama uygulamaları ile ilgilenen tarafların günümüz koşullarındaki gelişmeleri yakından takip etmesi gerekmektedir.Bu kitapta pazarlama...
Yayınevi: İleri Yayınları Basım Tarihi: Mart 2006 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Uluslararası sermaye hareketleri günümüzde Yeni Dünya Düzeni çerçevesinde büyük önem kazanmış bulunmaktadır. Bu anlayış öylesine etkili olmaya başlamıştır ki artık az gelişmiş ülkelerde, örneğin Türkiye de, bütün kalkınma umutları -bence yanlış olarak- yabancı sermaye girişlerine bağlanmış bulunmaktadır. Yrd. Doç. Dr. Ferit Kula "Çok Uluslu Girişimler ve...
Yayınevi: Doğan Kitap Basım Tarihi: Haziran 2009 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Akademisyenler ile pazarlama sektöründen gelen uzmanların işbirliğiyle hazırlanan bu kitap, etkileşimin pazarlama ve reklamcılıkta oynadığı, oynayacağı rolü teorik ve pratik boyutlarıyla inceliyor. Kitabın ana fikri:Yeni medya, pazarlama açısından ne kadar büyük fırsatlar sunarsa sunsun, müşterilerle iletişim kurmak ve onları ikna etmek aslında sanatla bilim arasında gelişen bir...
Yayınevi: Dost Kitabevi Yayınları Basım Tarihi: Ekim 1999 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Kitabın temel tezi şudur, güçlü devletler -bu gücün doğası tarihsel olarak değişmektedir- ulusal ekonomik kalkınma ve endüstriyel değişim açısından hayati bir rol oynarlar ve bu durum çok gelişmiş ülkeler için olduğu kadar gelişmekte olan ülkeler için de geçerlidir. Marksist ve neo-liberal yaklaşımlar kalkınmanın başarıya ulaşması ya da başarısız olmasında...
Yayınevi: Literatür Yayınları Basım Tarihi: Kasım 2007 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Son yıllarda dünya ekonomisindeki trendler, gittikçe artan oranda, tüm ülkeleri derinden etkiliyor. Uluslararası ticaretin serbestleşmesine yönelik atılan adımlar, sermaye hareketlerinin önündeki engellerin ortadan kalkması gibi serbestleşme eğilimleri, ülke ekonomilerini birbiriyle daha fazla bütünleştiriyor. Doğal olarak bu süreç, bir ülkede ve/veya bölgede oluşan bir...
Görmek ve Yazmak - Bir Mimar ile Bir Yazar Tartışıyor - Philippe Sollers - Özeti, Görmek ve Yazmak - Bir Mimar ile Bir Yazar Tartışıyor Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir Yayınevi: Yapı Kredi Yayınları Basım Tarihi: Mart 2010 Kitap Türü: Diğer / Sanat Biri yazıyor, öteki inşa ediyor. Birbirlerini yirmi yıldır tanıyorlar ve ortak tutkularından konuşuyorlar: Şiir, mimarlık. Konuşma 11 Eylül olayıyla başlıyor ve onu bir gayya kuyusu gibi açılan sorgulama izliyor: O gün...
Yayınevi: Alfa Yayınları Basım Tarihi: Mart 2010 Kitap Türü: Diğer / Sanat Büyük tepeleri fethetmekten zorlu bir ipsiz tırmanışı dere¬celendirmeye veya zorlu bir kaya yüzeyinde gruba liderlik etmeye kadar her aşamasında dağcılık, büyük bir heye¬can yaşamak demektir. Ayrıca yeni teknikler, malzemeler ve teknolojideki gelişmeler dağcıların her tür yüzeyle veya her kaya tipiyle baş etmelerini sağlamaktadır.
Yayınevi: MediaCat Kitapları Basım Tarihi: Mayıs 2003 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi "Bu kitap elektronik Ticaret çağında felaket ile zafer arasındaki farkı ortaya koyabilmektedir."-Warren Bennis-"Marka sözcüğü söz konusu olduğunda, elektronik ortamda iş yürüten birçok kişi olağan yargılarını terketmiş ve kendi kasaları kupkuru ve tamtakır kalırken, şöhretleri artmıştır! Yaş bırakan oldukça pahalı kampanyaları onaylamışlardır. Ama...
Dediğimi Yap Yaptığımı Yapma - Carol Frank - Özeti, Dediğimi Yap Yaptığımı Yapma Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir Yayınevi: Yakamoz Yayınevi Basım Tarihi: Nisan 2010 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Hikâyelerini Okuduğunuz Kişilerin Yerinde Olmadığınıza Şükredeceksiniz..Mizah anlayışını, samimi kişisel mücadele ve strateji hikâyeleri ve güçlü iş anlayışıyla birleştiren Dediğimi Yap, Yaptığımı Yapma, okuyucularını zamanla zafere götürecek bir...
Yayınevi: İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları Basım Tarihi: Nisan 2006 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Türkiye nin 1970 li yılların sonunda girdiği yapısal kriz sonrası başlayan istikrar arayışları serüveni yirmi beş yılı aştı. Ekonomik istikrarsızlığın neredeyse hiç bitmediği, kısa bir süre öncesine kadar nüfusun yaklaşık üçte ikisinin enflasyonsuz bir yaşamı tanımadığı ülkemizde sorunlar yıllardır kur, faiz ve borsa üçgeni içinde...
Fark Edilmemiş İş Fikirleri - Tüketiciyle Aynı Fre - Craig Stull - Özeti, Fark Edilmemiş İş Fikirleri - Tüketiciyle Aynı Fre Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir Yayınevi: MediaCat Kitapları Basım Tarihi: Mart 2009 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Yeni ürün ve hizmetler yaratmak ve bunları piyasaya sunmak söz konusu olduğunda "frekans dışı" kuruluşlar hata yapıyor, alıcıların hangi sorunların çözülmesini istediğine, hangi çözümler için seve...
Yayınevi: Aktüel Yayınları Basım Tarihi: Eylül 2004 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Gelişmekte Ölan Ülkeler. Küresel Politik ve Ekonomik Çıkar İlişkilerindeki Kurumları adıyla üçüncü baskısı yapılan bu kitap, ilkin Uluslararası Politikada Üçüncü Dünya adı altında Ezgi Yayınları arasında çıkmıştı. Daha sonra Gelişmekte Olan Ülkeler ve Dış Politika başlığıyla yayımlandı. Kitabın adıyla ilgili bu değişkenlik ve hassasiyet, biraz da ele...
Yayınevi: Kapital Yayınları Basım Tarihi: Mayıs 2009 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Elinizde, gerilla satış ve pazarlama taktiklerini, yoğun stres içeren telefonla iletişim ortamına aktaran ilk kitabı tutuyorsunuz. Gerilla Telesatış müşterilerinizle telefonda sağlam bir iletişim kurmanız için benzersiz öneriler ve uzman tavsiyeleriyle, sektörden kişilerin iyi bildiği sırları kullanımınıza sunuyor. Nasıl müşteri bulacağınızı, satış yapacağınızı ve...