Call Center da Kahve Molası - Emine Yetkiner - Ana Fikri   Konuyu açan: tasfirin77   İlk Mesaj: 02-20-2011 (10:00)   Son Mesaj: 02-20-2011 (10:00)    Cevap: 0    Gösterim: 648  

    02-20-2011

    Call Center da Kahve Molası - Emine Yetkiner - Ana Fikri



    Yayınevi: Fastbook Yayınları
    Basım Tarihi: Aralık 2009
    Kitap Türü: Kişisel Gelişim / Genel

    Call Center; Müşteri Hizmetleri Departmanı için güzide ülkemde sık kullanılan ingilizce isim.Agent; Müşteri Temsilcisi anlamIna gelen ve genellikle Müşteri Temsilcileri nin pek sevmediği isim...Hemen hemen her sektörde Müşteri Memnuniyeti nin öneminin anlaşıldığı günümüzde bu iki kavram hayatımızda daha çok yer eder oldu.O halde;Ey siz Müşteriler ;Çoğunlukla şikayet mektuplarIyla, çok nadir teşekkür mektuplarIyla döndüğünüz Call Center lara bir de içerden bakmak istersiniz eminim... İçerdeki hayatı keyifli kılanda, çekilmez kılanda sizlersiniz çünkü....Ve; Ey siz Müşteri Temsilcileri;Mola sahalarında, müşterilerin aramaları es verdiği anlarda ve kimi zaman bir araya geldiğiniz toplantı ve eğlencelerde hep müşteri dialoglarnı birbirinizle paylaşır ve ne dersiniz; Meslek hayatımız boyunca başımızdan geçen komik, trajik konuşmaları kaleme alsak roman olur değil mi?İşte; elinizde tuttuğunuz bu kitap güzel ülkemin; cefakar, vefakar ve bir o kadar cin Müşteri Temsilcileri nin ortak hayalinin hayat bulduğu bir kitap.Bu kitapta; sayısız komik müşteri dialoglarInI, kimi zaman bu mesleğin zorluklarına, dahası ve en önemlisi kendinizi bulacaksınız ve belki benimde unutamadığım dialoglar var keşke bu kitapta yer alsaydı diyeceksiniz....Aman üzülmeyin değerli paylaşımlarınızla, yeni çalışmalarımızda sizin de anınıza yer verebiliriz...Her zaman dediğim gibi; Paylaşarak büyütür ve yüceltirsin herşeyi Keyifler Olsun...







    Call Center da Kahve Molası - Emine Yetkiner - Ana Fikri Yorumları