Halkla İlişkilerde Medya Yönetimi - Y. Ece Çöklü - Ana Fikri   Konuyu açan: tasfirin77   İlk Mesaj: 05-22-2011 (06:42)   Son Mesaj: 05-22-2011 (06:42)    Cevap: 0    Gösterim: 674  

    05-22-2011

    Halkla İlişkilerde Medya Yönetimi - Y. Ece Çöklü - Ana Fikri

    Halkla İlişkilerde Medya Yönetimi - Y. Ece Çöklü - Özeti, Halkla İlişkilerde Medya Yönetimi Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir

    Yayınevi: Set Systems Yayınları
    Basım Tarihi: Ocak 2004
    Kitap Türü:

    * İş ve iletişim dünyasında yaşanan mesaj karmaşasında, halkla ilişkiler yönetimi sayesinde farklı ve doğru bir kurumsal algılanma nasıl sağlanabilir?* Günümüzün gelişen iletişim teknolojileri ve artan talepler, halkla ilişkilerde medya iletişimin doğasını ve niteliğini nasıl etkilemektedir? Teknoloji uyumlu halkla ilişkiler çalışmaları neleri kapsamaktadır?* Yeni medya teknolojileri halkla ilişkilerin etki alanını ve dolayısıyla kurumsal itibarı nasıl kuvvetlendirmektedir?* Halkla ilişkiler (PR) fonksiyonu, medyada kendi kurumuyla ilgili haberini yönetebilir mi?* Medya mensubu ve PR profesyoneli arasında, uzun vadeli ve sağlıklı bir eşgüdüm yaratan bir çalışma ortamı nasıl sağlanabilir?* Halkla ilişkiler yöntemiyle, kurumsal mesajlar ve medya ölçümlenebilir mi? Halkla ilişkilerde medya planlama ve ölçümleme nedir?* Medya desteği alan halkla ilişkiler krizleri atlatmayı değil, yönetmeyi nasıl başarabilir?* İletişim meslekleri çatısı altındaki etik değerler ve mesleki bildirileri nelerdir?Bu kitapta, yukarıdaki soruların yanıtlarından yola çıkılarak, halkla ilişkiler yönetiminin temel dayanaklarından olan MEDYAYI YÖNETMEK kavramı ya da sağlıklı MEDYA YÖNETİMİ ele alınmakta ve halkla ilişkiler(PR) - medya ilişkileri ekseni incelenmektedir. Planlı ve etik değerler çerçevesinde yürütülen medya ile ortak çalışmaların, kuruluşların itibar yönetimini nasıl karşıladığı, doğru algılama yönetiminin nasıl sağlandığı, yani halkla ilişkilerin gücü bu kitapta medya ilişkileri üzerindeki tüm konular doğrultusunda okuyucuya sunulmaktadır.







    Halkla İlişkilerde Medya Yönetimi - Y. Ece Çöklü - Ana Fikri Yorumları