Halkla İlişkiler & Reklamcılık, Temel Bilgiler - U - Özkan Tikveş - Ana Fikri   Konuyu açan: tasfirin77   İlk Mesaj: 05-02-2011 (08:40)   Son Mesaj: 05-02-2011 (08:40)    Cevap: 0    Gösterim: 646  

    05-02-2011

    Halkla İlişkiler & Reklamcılık, Temel Bilgiler - U - Özkan Tikveş - Ana Fikri

    Halkla İlişkiler & Reklamcılık, Temel Bilgiler - U - Özkan Tikveş - Özeti, Halkla İlişkiler & Reklamcılık, Temel Bilgiler - U Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir

    Yayınevi: Beta Yayınları
    Basım Tarihi: Ocak 1970
    Kitap Türü: Diğer / Edebiyat

    Bu kitabımızda Halkla İlişkiler ve Reklamcılık adı verilen bilim, sanat ve meslek alanının ilkeleri-uygulamaları ele alınmıştır.Günümüzde Halkla İlişkiler ile Reklamcılık toplumun her kesiminde ve kişiler arasın ilişkide işlevi (fonksiyonu) gittikçe artan bir nitelik kazanmıştır. Toplumsal, ekonomik ve kültürel yaşamın onsuz olmaz öğesi durumuna gelmiştir. Reklamcılık ülkemizde son on yıl içinde en çok gelişen bilim dalı, sanat ve meslek alanı olmuştur. Bunun başlıca nedeni iletişim ve bilgi çağı dır.Bu çağın getirdiği yenilikler ve toplum - birey ilişkilerindeki ekonomik, sosyal, kültürel boyutlar reklamları günlük yaşamda; vazgeçilmez koşul durumuna getirmiştir. Bunun bir nedeni, teknolojideki gelişmedir.

    Diğer "Özkan Tikveş" Kitapları:

    1. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Temel İlkeler - Uy







    Halkla İlişkiler & Reklamcılık, Temel Bilgiler - U - Özkan Tikveş - Ana Fikri Yorumları