Güçlü Markalar Yaratmak - David A. Aaker - Ana Fikri   Konuyu açan: Enesce   İlk Mesaj: 04-06-2011 (07:11)   Son Mesaj: 04-06-2011 (07:11)    Cevap: 0    Gösterim: 741  

    04-06-2011

    Güçlü Markalar Yaratmak - David A. Aaker - Ana Fikri



    Yayınevi: MediaCat Kitapları
    Basım Tarihi: Mart 2009
    Kitap Türü:

    Aaker, Güçlü Markalar Yaratmak ta Saturn, General Electric, Kodak, Healthy Choice, McDonald s ve diğer şirketlerden gerçek marka geliştirme vakaları kullanıyor ve güçlü markaların nasıl yaratıldığını ve yönetildiğini gözler önüne seriyor. Aaker, duygusal ve kişisel faydaları dikkate alarak ve kişi olarak marka , kurum olarak marka ve sembol olarak marka perspektiflerini ortaya koyuyor. Markayı yönetmede çok önemli bir rol oynayan marka kimliği ve marka konumu konseptleri üzerinde duruyor. Aaker netlik ve sinerjiye ulaşmak, değişen bir ortama adapte olmak ve marka varlığını yeni pazarlar ve ürünlerde bir avantaj olarak kullanmak için marka sistemleri nin nasıl yönetileceğini gösteriyor. Aaker aynı zamanda pratik yönetim konularına değiniyor; ürünler ve pazarlar arasında marka özvarlığını ölçen ve takip edenlere yardım etmek adına, marka özvarlığı onlusu olarak tanımlanan bir dizi marka özvarlığı ölçüsü sunuyor. Markayı geliştirici kurumsal modeller sunuyor ve bunları analiz ediyor. Çok çeşitli sektörlerdeki yöneticiler, ürünlerinin ve hizmetlerinin meta haline gelmesini önlemeye uğraştıkça, iş stratejilerinin temeli olarak markalara kendilerini tekrar adıyorlar. Bu yeni kitap bu mücadeleye hazır olanlar için gerekli bir bilgi kaynağı.

    Diğer "David A. Aaker" Kitapları:

    1. Marka Değeri Yönetimi







    Güçlü Markalar Yaratmak - David A. Aaker - Ana Fikri Yorumları