Değişen Tüketici Kim? - Rob Walker - Ana Fikri   Konuyu açan: Enesce   İlk Mesaj: 03-02-2011 (08:40)   Son Mesaj: 03-02-2011 (08:40)    Cevap: 0    Gösterim: 1398  

    03-02-2011

    Değişen Tüketici Kim? - Rob Walker - Özeti

    Değişen Tüketici Kim? - Rob Walker - Özeti, Değişen Tüketici Kim? Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir

    Yayınevi: MediaCat Kitapları
    Basım Tarihi: Nisan 2010
    Kitap Türü: Diğer / Ekonomi

    Günümüz tüketicilerinin profilini çıkaran Değişen Tüketici Kim? Türkçeye birçok reklam, pazarlama ve iletişim kitabı kazandıran MediaCat Kitapları tarafından yayımlandı.New York Times köşe yazarı Rob Walker'ın modern pazarlamanın uzmanı olma gibi bir iddiası yok. Ama yapmış olduğu kişisel ve kurumsal düzlemdeki gözlemlerle bugünün toplumunda markaların ne ifade ettiği konusunda ortaya argümanlar atıyor. Walker, zihinlerimizi, davranışlarımızı ve satın alma alışkanlıklarımızı derinlemesine inceleyen ilk analistlerdendir. Tüketiciler artık ya reklam hazırlamak ya da ürünleri şirketlerin birer temsilcisi olarak arkadaşlarına veya ailelerine tanıtarak ağızdan ağıza kampanyalarına katılmak gibi viral pazarlamaların başrollerindeler. Böyle bir süreçte de markalarla ilişki kurarak kültürel, siyasi, toplu aktivitelere katılmış oluyorlar. Rob Walker, hem pazarlama hem kültürel antropoloji incelemelerini bir araya getirerek satın aldığımız ürünlerin neden bugüne dek hiç olmadığı kadar bizi yansıttığını ve aslında satın aldığımız şeyin biz olduğunu ortaya koyuyor. Günümüzün tüketici davranışlarını farklı bir bakış açısıyla okumak isteyenler için eşsiz bir kaynak.







    Değişen Tüketici Kim? - Rob Walker - Özeti Yorumları