Biraz da Ben Konuşayım - Bob Garfıeld - Ana Fikri   Konuyu açan: tasfirin77   İlk Mesaj: 02-18-2011 (23:20)   Son Mesaj: 02-18-2011 (23:20)    Cevap: 0    Gösterim: 489  

    02-18-2011

    Biraz da Ben Konuşayım - Bob Garfıeld - Ana Fikri



    Yayınevi: MediaCat Kitapları
    Basım Tarihi: Eylül 2004
    Kitap Türü:

    Bütün iyi reklamlar birbirine benzer: Akılcı bir stratejiyi akılcı bir satış fikrinin akılcı uygulamasıyla birleştirirler. Bütün kötü reklamlar da birbirine benzer: Aynı hataları tekrar edip dururlar. Yirmi yıldan uzun bir süredir reklam eleştirmenliği yapan ve 1985 ten bu yana dünyanın en önemli reklam yayınlarından biri olan Adverstising Age de "Ad Review" adlı köşesinde her hafta gündemdeki reklamları değerlendiren Bob Garfield ısrarla tekrar edilen bu hatalar karşısında sonunda isyan etti ve doğruyu yanlıştan net sınırlarla ayırmak için reklamcılığın "10 Emir"ini içeren bu kitabı yazdı. Bugüne kadar sayısız reklamı strateji, orijinallik, iletişim becerileri, mizah, anlatım, duygu, psikoloji, sinematografi, müzik, fotoğraf kompozisyonu, yönetim, oyunculuk, metin yazarlığı, tipografi, gramer, dürüstlük ve etik gibi çok çeşitli açılardan değerlendiren ve bu değerlendirmeleriyle dev reklam bütçelerine yön veren profesyoneller üzerinde büyük etkiler yaratan Garfield in bu kitabı iyi reklamla kötü reklam arasındaki o çok hassas sınırı daha net bir şekilde görmek isteyen herkesin okuması gereken bir kitap.







    Biraz da Ben Konuşayım - Bob Garfıeld - Ana Fikri Yorumları