CRM Neden Başarılı Olmuyor (Bırakın İlişkiyi Müşte - Frederick Newell - Ana Fikri   Konuyu açan: tasfirin77   İlk Mesaj: 02-13-2011 (06:24)   Son Mesaj: 02-13-2011 (06:24)    Cevap: 0    Gösterim: 529  

    02-13-2011

    CRM Neden Başarılı Olmuyor (Bırakın İlişkiyi Müşte - Frederick Newell - Ana Fikri



    Yayınevi: Sistem Yayıncılık
    Basım Tarihi: Nisan 2009
    Kitap Türü: Diğer / Edebiyat

    "Fred Newell müşteriyi pusu kurarak avlamakla (CRM) yetkilendirmek (CMR) arasındaki derin farka işaret ediyor. Bu kitabı okuduktan sonra ilk adımınız müşterinizi yetkilendirmek olacaktır."Önde gelen bir uluslararası pazarlama danışmanı ve Seklemian/Newell danışmanlık şirketinin CEO su olan Frederick Newell, dev çokuluslu şirketlerden küçük işletmlere kadar dünyada pek çok kuruluşun gelişerek müşeri bağlılığı ile şirket karlılıklarının artmasına yardımcı olmuştur. Ayrıca, loyalty.com, Wireless Rules ve New Rules of Marketing adlı kitapların yazarıdır."Bugün birçok şirketin kayıtlarında hatırı sayılır miktarda CRM uygulaması vardır ve bir o kadar şirket de CRM yatırımı yapmayı düşünmektedir. Bu şirketlerin birçoğu bu yatırımların geri dönüşünü ölçebilmek için çabalamaktadır...







    CRM Neden Başarılı Olmuyor (Bırakın İlişkiyi Müşte - Frederick Newell - Ana Fikri Yorumları