Geleceği Görmek Pazarlama Araştırmasının Gücü - Robert Duboff - Ana Fikri   Konuyu açan: tasfirin77   İlk Mesaj: 01-10-2011 (13:10)   Son Mesaj: 01-10-2011 (13:10)    Cevap: 0    Gösterim: 463  

    01-10-2011

    Geleceği Görmek Pazarlama Araştırmasının Gücü - Robert Duboff - Ana Fikri



    Yayınevi: MediaCat Kitapları
    Basım Tarihi: Ocak 2002
    Kitap Türü:

    "Şirket kaptanlarına, pazarlama araştırmasının değeri konusunda tam zamanında yapılmış bir uyarı. Yalnızca geçmişte olup bitenlerin kayıtlarını tutmakla kalmıyor, sisler içindeki geleceği görmemize de yardım ediyor."- Sir Martin Sorell-WPP Group Müdürü"Bugünün çalkantılı ekonomisiyle boğuşmakta olan pazarlama profesyonellerinin acilen okumaları gereken bir kitap."- Linde Srere -Young&Rubicam Müşteri İlişkileri Direktörü "Çoğu Şirket, geçmiş başarılar üzerine odaklanarak rakibini yakalamayı düşünür. Oysa bu kitap gayet net bir biçimde, bu gibi şirketlerin, pazarlama araştırmasıyla geleceği görebileceklerini ve sürdürülebilir rekabet avantajıyla lider olabileceklerini gösteriyor."- Raymond W. LeBoeuf-PPG Industries Genel Müdürü"Bu kitap, pazarlama araştırmasının geleceği öngörebilmek için nasıl işe yarayacağını anlamanıza yardımcı oluyor."- Thomas E. Bullock-Ocean Spray Cranberries Inc Genel Müdürü







    Geleceği Görmek Pazarlama Araştırmasının Gücü - Robert Duboff - Ana Fikri Yorumları