CRM Yolculuğu - Oğuz C. Gel - Ana Fikri   Konuyu açan: Enesce   İlk Mesaj: 01-08-2011 (11:10)   Son Mesaj: 01-08-2011 (11:10)    Cevap: 0    Gösterim: 581  

    01-08-2011

    CRM Yolculuğu - Oğuz C. Gel - Ana Fikri



    Yayınevi: Sistem Yayıncılık
    Basım Tarihi: Haziran 2002
    Kitap Türü:

    Oğuz C. Gel tarafından hazırlanan bu çalışma, geniş içeriği ile, CRM dünyasına adım atmak isteyenlere geniş perspektifler kazandıracak bir kitap. Son yılların en çok konuşulan yönetim stratejisi haline gelen CRM, içerdiği farklı disiplinler ve çalışma yöntemleri ile "Müşteri"ye bakış açılarının yeniden ele alınmasına sebep olurken, iş hedeflerinin ve kârlılık anlayışlarının da yeni anlayışlarla düzenlenmesini gerektiriyor. Özellikle üst düzey yöneticilerinin önemli faydalar elde edeceği bu çalışma, tarafsız yaklaşımları ile Türkiye nin CRM çevresinde bir referans oluşturacak nitelikte. Gültekin Güldür

    Diğer "Oğuz C. Gel" Kitapları:

    1. Operasyonel Yönetimde Finansal Farkındalık
    2. Büyük Müşterilerin Yönetimi







    CRM Yolculuğu - Oğuz C. Gel - Ana Fikri Yorumları