Mümkünlü Kasabası'nın sırrı çözüldü   Konuyu açan: alptraum   İlk Mesaj: 11-26-2010 (15:21)   Son Mesaj: 11-26-2010 (15:21)    Cevap: 0    Gösterim: 574  

    11-26-2010

    Mümkünlü Kasabası'nın sırrı çözüldü

    Mümkünlü Kasabası'nın sırrı çözüldü


    Şener Şen ve Olgun Şimşek'in rol aldığı, Mümkünlü Kasabası'nda geçen olaylar ve berberden çıkan ilginç traşlı oyuncuların oynadığı reklamın sırrı çözüldü. İşte Mümkünlü'nün hikayesi

    TTNET, oyuncular Şener Şen ve Olgun Şimşek'in rol aldığı, ''internet sayesinde her şeyin mümkün olduğu Mümkünlü Kasabası''nda geçen reklam filmleri ile internet kullanımını yaygınlaştırılmayı ve internetin farklı kesimlere yayılmasını amaçlıyor.
    TTNET'in, ''TTNET'le Her Şey Mümkün'' sloganıyla başlattığı yeni dönemde, yeni reklam kampanyası, oyuncular Şener Şen ve Olgun Şimşek'in de katıldığı basın toplantısıyla tanıttı.

    TTNET Genel Müdürü Tahsin Yılmaz, toplantının açılışındaki konuşmasında, Avrupa Komisyonunun ''Geleceğin İnterneti'' raporu sonuçlarına ilişkin bilgi verirken, yüzde 40 oranındaki internetten üzerinden temel ses ve data iletişiminin 2020 yılında yüzde 90'lara ulaşmasının, 2020 yılına kadar internetin sosyal iletişim amacıyla kullanımının yüzde 30'lardan yüzde 85'lere yaklaşmasının, eğlence ihtiyacının yüzde 90'nın internetten karşılanmasının öngörüldüğünü anlattı.

    İnternetin, güncel gelişme ve haberlere ulaşım amacıyla kullanımının yüzde 95'lere ulaşırken, üniversitelerde, mesleki eğitim ve yaşam boyu eğitim hizmetlerinde bu oranın 90'larda olacağını kaydeden Yılmaz, istihdamla ilgili tüm hizmetler için kullanımın yüzde 90'ları aşarken, kamu uygulamalarının yüzde 80 oranında internetten yapılabilir hale geleceğini belirtti.

    Yılmaz, gelecek 10 yıl içinde insanların internetle çok daha fazla iç içe olacağına işaret ederek, TTNET olarak bu doğrultuda ürün ve hizmetlerini geliştirdiklerini, amaçlarının, Türkiye'yi geleceğin internetine taşıyarak bilgi toplumuna dönüşüm sürecine katkı sağlamak olduğunu söyledi.

    Yeni dönemde, iletişimin tüm unsurlarını bir arada sunmaya odaklandıklarını vurgulayan Yılmaz, bu kapsamda yeni servisler Tivibu, IPtivibu ve TTNET Mobil'i sunduklarını, genişbant hizmetleriyle ses, mesaj, görüntü, veri iletişiminde, sayısal farklılığı en aza indirgeyeceklerini dile getirdi.

    Yılmaz, Türkiye'deki 18 milyon haneden 8 milyonunda internet ve bilgisayar bulunmadığına değinerek, ''İnternetin yaygınlaşması bizim milli sorumluluğumuz'' dedi.

    Soruları da yanıtlayan Yılmaz, servislerin Türkiye'nin her yanına yaygınlaştırılması için çaba harcadıklarını, hızlı internet ve buna ihtiyaç duyan servisleri paralel götürmeye çalıştıklarını belirtirken, reklam kampanyasının maliyetine ilişkin bilgi vermedi.

    ÖNÜMÜZDEKİ YIL BOYUNCA SÜRECEK

    TTNET Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı İlker Koçak da, interneti Türkiye'nin her köşesine ulaştırmanın, öncelikli hedefleri olduğunun altını çizerek, reklam kampanyasında temsili bir Türkiye olan ''Mümkünlü Kasabası'' aracılığıyla, internetin önemini anlatmak istediklerini ifade etti.

    2010 yılında bilgisayar sahipliğini desteklemek amacıyla yaptıkları kampanya ile 100 bin bilgisayarın TTNET müşterilerine ulaştırıldığını kaydeden Koçak, yeni kampanyalarında aylık 1 liraya günlük internet paketi ve ayda 14,99 liradan başlayan fiyatlarla, 36 ay taksitle bilgisayar olanağı sunduklarını anlattı.

    Koçak, reklam filminin Adapazarı'nın Taraklı ilçesinde geçtiğini, oyuncuların büyük kısmının da kasaba halkı olduğunu dile getirdi.

    Reklam anlaşmasının uzun soluklu olmasını umduklarını belirten Koçak, soru üzerine, önümüzdeki yıl boyunca sürecek kampanyanın sonuçlarını aldıkça, devam etmesi konusunda birlikte değerlendireceklerini söyledi.

    Koçak, kırsal alanda geniş bant sahipliğinin kente göre düşük olduğunu, Türkiye ortalaması yüzde 32 iken, kentte yüzde 40 yaygınlık olduğunu kaydetti.

    ''HÜNERLİ İNTERNET KULLANICISI OLMAMA AZ KALDI''

    Şener Şen de reklamın, asıl işinin yanında 1980'den bu yana yaptığı bir uğraş olduğunu ve bu uğraşa bazen uzun aralar verdiğini dile getirerek, TTNET ve TBWA İstanbul'un kampanya önerisindeki heyecanlı yaklaşımlarının kendisini etkilediğini anlattı.

    Soruları yanıtlarken, yeni kuşak kadar internete çok yatkın bir kuşak olmadıklarını ancak internetin dışında kalmamaya çalıştığını belirten Şen, ''Herşeyi beceren, cambaz diyebileceğim, hünerli internet kullanıcısı olmama az kaldı, gayret içerisindeyim'' dedi.

    ''TTNET İLE HERŞEY MÜMKÜN'' REKLAM KAMPANYASI

    TBWA İstanbul reklam ajansı tarafından hazırlanan, Şener Şen'in yaklaşık 15 yıldır ara verdiği komediye dönüş yaptığı kampanyada yaklaşık 100 kişilik çekim ekibi çalıştı.

    ''İnternet sayesinden her şeyin mümkün olduğu'' bir yer olan ''Mümkünlü Kasabası''nda geçen reklam filmleri bu akşam yayımlanmaya başlayacak.




    Mümkünlü Kasabası'nın sırrı çözüldü Yorumları