Youtube yasağına çözüm (proxy ve dns ayarları yapmadan)   Konuyu açan: alper   İlk Mesaj: 07-12-2008 (18:52)   Son Mesaj: 07-11-2012 (17:49)    Cevap: 31    Gösterim: 113182  


    07-12-2008

    Youtube yasağına çözüm (proxy ve dns ayarları yapmadan)

    Başlat>Çalıştır sonra

    C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

    yazıp enter'a basıyoruz. "Birlikte aç" menüsünden "Not Defteri" ni seçiyoruz ve en alt kısma

    208.117.236.70 youtube.com
    208.117.236.70 Üye Ol

    yazıp kaydedip çıkıyoruz.


    kaynak: Üye Ol

    safinaz, husiyin, emirahmedyasin ve 1 diğerleri bunu beğendiler..



    Youtube yasağına çözüm (proxy ve dns ayarları yapmadan) Yorumları



      Permalink - Mesaj no 1  07-12-2008, 23:25


    Alper kardeşim denedim olmadı..'

    ya bir sorun var yada ben yapamadım sen denedin mi?
    Fani 06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Fani 06

      Permalink - Mesaj no 2  07-12-2008, 23:32


    208.117.236.70 youtube.com
    208.117.236.70 Üye Ol

    Bunun ikisini birden yapıştırdın mı ben denedim oldu.

      Permalink - Mesaj no 3  07-13-2008, 01:21


    @RaPPeR_mİcChEck

    Tabii ki denedim Belki basit bir hata yapıp kaydetmemiş olabilirsin. Eğer sorun başka bir şeyse alıntısnı yaptığım forumdan konuyu takip edebilirsin
    Üye Ol

      Permalink - Mesaj no 4  07-13-2008, 21:01


    alper saol kardeşim halletim eline koluna saglık
    Fani 06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) Fani 06

      Permalink - Mesaj no 5  07-14-2008, 16:26


    valla saol süper oldu
    x_M_x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) x_M_x Ziyaretci

      Permalink - Mesaj no 6  07-14-2008, 20:19


    Allah Allah.. İnsanoğluna engel mi dayanır..Şaşırtıcı bi şekilde...

    EyvaAllah.

    selametle..
    mhmt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) mhmt

      Permalink - Mesaj no 7  07-14-2008, 20:22


    Ayrıca;
    soadmania'ya Muhakeme'den +rep

    selametle..
    mhmt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) mhmt

      Permalink - Mesaj no 8  07-15-2008, 00:54


    Teşekkürler arkadaşlar...
    Ama ben rep sistemine karşıyım. Bakmayın öyle +rep dediğimize PcLabs ta olmadığı için sürekli deriz
    katliamturk bunu beğendi.
    soadmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar) soadmania Ziyaretci

      Permalink - Mesaj no 9  07-15-2008, 01:18


    @soadmania

    Rep olayını burada da takanı görmüş değilim Zaten sanırım mhmt de (güzel) bir espri yapmış

    Bu güzel paylaşım için kendi adıma gerçekten teşekkür ederim. Youtube'a sorunsuz girebilmenin dışında eskisine nazaran oldukça da hızlandı.
    mhmt bunu beğendi.


Konu hakkinda benzer etiketler
youtube proxy ayarlari , youtube acan proxy , youtube icin proxy ayarlari , youtube baslat calistir , youtube calistir , proxy ayarlari youtube , youtube girmek icin proxy ayarlari , baslat youtube ,