![]() |
Bildiğimiz Satışın Sonu - Marc T. Mıller Jason M. Sınkovıtz - Ana Fikri Yayınevi: MediaCat Kitapları Basım Tarihi: Temmuz 2006 Kitap Türü: Eskiden büyümenin anahtarı olarak görülen satışçılar artık işverenlerine ve müşterilerine daha az mı değer katıyor? İş dünyasının hızlanan temposu en çok performans göstermeleri gereken zamanda satışçıları saf dışı mı bıraktı? Bildiğimiz anlamda satışın sonu mu geldi? İster üst düzey bir satış yöneticisi olun ister bir satışçı, kişisel ve organizasyonel başarınız bu soruların cevaplarına bağlı. Yepyeni bir çığır açan bu kitap satışçının rolünün nasıl değişmesi ve satışçıların hangi satış tekniklerini benimsemesi gerektiğini tartışıyor. |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 08:14 . |
2000- 2025
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük