Hizmetlerde Pazarlama İletişimi - Zeliha Eser - Ana Fikri Hizmetlerde Pazarlama İletişimi - Zeliha Eser - Özeti, Hizmetlerde Pazarlama İletişimi Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir Yayınevi: Siyasal Kitabevi Basım Tarihi: Mayıs 2009 Kitap Türü: Hizmet işletmesi yöneticilerine, çalışanlarına ve hizmetle ilişkisi olan herkese katkı sağlamak amacıyla hazırlanan kitap bir rehber niteliği taşımaktadır. Bunun yanında, zaman içerisinde hizmet sektöründe yaşanan olaylarla ilgili olarak verilecek katkı ve destekleriniz benim için bir kazanç olacaktır. Diğer "Zeliha Eser " Kitapları: 1. Sosyal Pazarlama - Toplumun Refahı ve Kaliteli Yaş |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 09:45 . |
2000- 2024
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük