Bütünleşik Pazarlama İletişimi - İzzet Bozkurt - Ana Fikri Yayınevi: MediaCat Kitapları Basım Tarihi: Ocak 2000 Kitap Türü: İzzet Bozkurt un yazdığı bu kitap Bütünleşik Pazarlama İletişimi ile ilgili olarak yazılmış en kapsamlı Türkçe kaynaklardan birisi olup, konuya birçok perspektiften yaklaşmak suretiyle okuyucusuna ayrıntılı bir bakış açısı temin edebilecek mahiyettedir.Gerek akademisyenler ve gerekse pratisyenler için temel bir referans kaynağı...-Prof. Dr. Ahmet Bülend Göksel.E.Ü. İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı- Diğer "İzzet Bozkurt" Kitapları: 1. İletişim Odaklı Pazarlama |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 18:51 . |
2000- 2024
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük