Fark Edilmemiş İş Fikirleri - Tüketiciyle Aynı Fre - Craig Stull - Ana Fikri Fark Edilmemiş İş Fikirleri - Tüketiciyle Aynı Fre - Craig Stull - Özeti, Fark Edilmemiş İş Fikirleri - Tüketiciyle Aynı Fre Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir Yayınevi: MediaCat Kitapları Basım Tarihi: Mart 2009 Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi Yeni ürün ve hizmetler yaratmak ve bunları piyasaya sunmak söz konusu olduğunda "frekans dışı" kuruluşlar hata yapıyor, alıcıların hangi sorunların çözülmesini istediğine, hangi çözümler için seve seve para ödeyeceğine ilişkin sinyalleri göz ardı ediyor. "Doğru frekansı yakalayan" kuruluşlar ise köklü biçimde farklı bir yaklaşımda bulunuyor. Onlar pazarın sağduyusundan yararlanarak ve alıcıların en çok değer verdiği şeylerle derin bağlar kurarak "rezonatör" denilen devrim niteliğinde ürün ve hizmetler yaratıyor.Fark Edilmemiş İş Fikirleri piyasaya çıkar çıkmaz ses getirecek ürün, hizmet ya da fikirler yaratmanın altı basit ancak güçlü adımını gösteriyor.1 .Adım: Çözülmemiş Sorunları Bulun2.Adım: Alıcı Tiplerini Anlayın3.Adım: Etkileri Rakamlara Dökün4.Adim: Devrim Niteliğinde Deneyimler Yaratın5.Adım: Güçlü Fikirler Dile Getirin6.Adim: Gerçek Bağlantılar Kurun |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 18:00 . |
2000- 2024
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük