ePazarlama İnternet Olanaklarıyla Ürün ve Hizmetin - Fatih Öncü - Ana Fikri Yayınevi: Literatür Yayınları Basım Tarihi: Eylül 2002 Kitap Türü: Bilgisayar / Teknoloji Tanıtım ve pazarlama, işinizin başarıya ulaşmasında rol oynayan en önemli etkenlerden birisidir. Özellikle yeni ekonomide tanıtım ve pazarlama yaparken radyo, tv, gazete ve dergi gibi geleneksel medyayı kullanmak pahalı ve riskli olmuştur.Yeni ekonomide hedef müşteri kitlesi internet kullanıcılarıdır. Bunlara internetin sunmuş olduğu pazarlama kanallarıyla ulaşmak gerekir. Bu kanalları ePazarlama olarak tanımlıyoruz.ePazarlama geleneksel pazarlama ile kıyaslandığında üretkenliği ve yaratıcılığı daha fazladır. Yeni ekonomide işletmecilerin sorumlulukları, hedef aldıkları kitleyi siteye çekebilmek ve onları birer müşteri haline getirebilmektir. Bunu yapmak için gerekli stratejiler bu kitapta ayrıntılarıyla verilmektedir. Diğer "Fatih Öncü" Kitapları: 1. E Pazarlama |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 01:31 . |
2000- 2024
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük