MUHAKEME.NET FORUMU

Zoek in het forum

Uitgebreid zoeken

Inloggen

Herinner mij Voeg Thread | Vergeten

Register
Welcome

Tailors en wijs

Verhalen en krijgers Boek Tailors en wijs te geven, een wijs man: "Meneer, wie heb je dan net als de meeste in de wereld gevraagd?" Ik hou van mijn kleermaker, "antwoordde hij. Degenen die de vraag had verbaasd:" Oh Meester, de wereld ...

MUHAKEME.NET FORUM > Islam > Verhalen en krijgers » Tailors en wijs
Connect with Facebook
Alt 12-20-2009, 02:19   #1
alptraum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tailors en wijs

Een wijs man vroeg ze: "Meneer, de meeste die de wereld vind je leuk?" Tailor mijn lief, "antwoordde ze. Verward Vragen gesteld had:" Oh Meester, de wereld zal er gek op, wanneer iemand zo veel kleermakers Wie is? Waar was hij? Waarom op maat? "Wise, hebben de nakomelingen ... le antwoord op deze vraag:" Mijn vrienden, ja Ik hou van mijn kleermaker. Toen ik ging naar hem toe, omdat alles wat ik kan weer op te meten. Maar anderen zijn dat niet. Als ze beslissen over mij, zelfs tot de dood, zal ik altijd zie hetzelfde oog.
alptraum isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Digg this Post!Bookmark Post in TechnoratiGoogle Bookmark this Post!
Alıntı ile Cevapla Hızlı Cevap
Alt 12-20-2009, 22:21   #2
Kleermakers en wijs --->:

Ik wens iedereen kon onbevooroordeeld te zijn.
habilmk isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 12-21-2009, 08:36   #3
mus'ab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kleermakers en wijs --->:

Het moeilijker is om vooroordelen te vernietigen hebben gesplitst van het atoom. In wat lijkt op maat gemaakt voor elkaar als we in staat waren om te leren hoe verschillende middelen te evalueren.
mus'ab isimli Üye şimdilik offline konumundadır  

Tags
verstandig, kleermaker

Quick Reply
Willekeurige vraag

Uw bericht:
Opties

Opties
Stijl Topic beoordelingen
Topic beoordelingen:

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Thread Starter Forum Reacties Last Post
Fidelity van de populaire imam van het dorp van verstandig collega's Het leven is ab- Beste Nieuws 0 06-09-2009 08:20
Nuri Bilge Ceylan Cannes leden van de jury zijn geselecteerd. alptraum Beste Nieuws 0 04-23-2009 14:20
Tailor oude kleren met een jong Beyza Essays en artikelen 4 04-08-2009 19:22
Orwell, een wijze (fragmenten uit dit land) el_feta Essays en artikelen 0 07-31-2008 11:27
verstandig een dag ... candanag Essays en artikelen 0 07-16-2008 11:52

Automatische vertalingen (Powered by Powered by Google):
Afrikaans Albanian Arabic Belarusian Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish