| | Ok .......... Bestel --->: Ek baie mooi melodieë. Bekki het 'n mooi voorstelling .. Spesiale dank
Ek het die spoed van 'n webwerf. Ek het gelees die verhaal van die wild. Ek was te beïndruk. Na die lees van die storie ek bedoel makin tunes weer.
Laat my deel met jou en ek hoop dat ons lees;
[B]Wat is die afstand om lief te hê? Gaan Hz. Wild (RA) aan die probleem.
Is dit nie gesien het nie, soos hierdie ...
Om te sien maar nie te sluit,
Om na te kyk maar nie om te praat met ...
'N afstand van net kyk en huil,
Dit is moeilik.
Om te sien, maar nie aan te raak ...
Ons is skaam van die Cihat MUSTAFA ALBUM
Bestel STUK HZ gebeur. Wild "is uitgespreek DEN Effendi gerig ...
HZ. Hamza, wat dan ons heer HZ.VAHŞİ (SAV) vermoor na die volgende is besluit om 'n Moslem INKOMSTE EN NATUURLIK
Ons Meester (SAV) sal hom vergewe nie wil sien hom sê, maar omdat AMCA sal onthou hom sien ...
Wild Vir jare, ons Here (SAV) om te gesels en deel nie in staat is om te brand in sy verlange ..
WAT Melodies; Savage se taal is geskryf ...
Skepping van 'n wilde Hz.Vahşi ...
Savage, Hz. Hamza in die slag van Badr se seun wat sy broer vermoor Cübeyr Mutim'in Tuayme'nin duisend slawe. Want met Abessijn, was 'n meester op die hande met pyle en spiese. In die slag van Uhud, Cübeyr dit gesê:
Ek wil jou doodmaak, dan Hamza bevry!
Teen daardie tyd, soos meer Moslems wat nie sy vrou waardeer Hind Abu Süfyan'ın sê, het sy vader en oom, te wreek VAD het Vahşî'ye beloon.
Savage, Uhud'da klip terug na die hinderlaag en die profeet alleen. Hamza was toe waargeneem. Hz. Hamza agt dood ongelowiges, aanval, wou spies te gooi, is dit 'n martelaar sou word. Toe vertel om te gaan en staat Hind'e. Hind Vahşî'ye bly en aan hulle gegee het oor die hele versiersels aangesit nie. Het gesê dat hulle meer sal betaal.
Blast in die slag van Uhud die profeet het 'n paar ongelowiges. "Vahşî'ye hoekom nie 'n damn gee," het hulle gesê, het gesê:
Mirac'da, Hamza Vahşî'yi valscharen met as hulle sien dat die toegang tot die hemel.
In die agtste jaar van emigrasie, die dag van die verowering van Mekka, wild, gevlug uit Mekka. Was 'n tyd in die afgeleë plekke. En dan het berou, en kom na die moskee in Medina, en gegroet. Die boodskapper van Allah, ons Here het die groet. Savage sê:
- Wat Resulallah! 'N Persoon aan Allah en Sy boodskapper, hosting al gedoen het, die slegte, die lelike sonde, maar later betreur dit duidelik geloof, die boodskapper van Allah, die siel eerder as liefde as een, vir die vrede as dit kom, die straf is?
Die boodskapper van Allah, ons Here het gesê:
- Wat glo, met leedwese affolur. Ons is ons broers.
- Wat Resulallah! Ek het geloof. Ek betreur dit. Wette van die Allahu ta'âlâ alles en Ek is lief vir haar. Ek Vahşî'yim.
Die boodskapper van Allah, ons Here, hoor hy die naam van Savage, Hz. Hamza is martelaar is poseer voor jou oë. Begin om te huil nie.
Savage, word vermoor deur begrip en geloop tot by die ingang. Eshab-I toegedraai my huur van hul swaarde, wag vir die tekens. Savage,
"Ek neem my laaste asem," het sy gesê,
Almal, "dood!" Terwyl wag op bevele, die boodskapper van Allah, ons Here het gesê:
- U roep jou suster!
Toe die broers hoor, het dit my met respek. Vahşî'ye ons Profeet, "elkeen dat" die proklamasie het gesê:
- Maar ek kan nie bly staan nie die oë, ek voel in my hand voor.
teer in die nag speel ..
pyn, frustrasie ..
uh ... As ek my hand te hou ..
sone moet gehou word ..
Kemankeş O! stop te slaan ...
Hoe om hierdie vlieg kort afstand ...
nûru drome val, kry v ...
blindes sien jy jou ...
Jy stoot die klip in plek in my hart gesê ...
sou regverdig, my oë oor my kop ...
moet kyk op my gesig ..
te bestel, kan jy glo dat my woord ...
Jy het ook stappe te neem tale ...
Verwerking by die top van die grond van my oh my ...
Las op my bo-op my ... oh.
Hz.Vahşi Moslems was ... maar hy kon nie van aangesig tot aangesig kom met ons Profeet het sy oom vermoor. Gekyk na hoe om te swem! Skaam, leef ten aanskoue van sy kop.
So vergewe my dat ek 'n katarsis te verwerk, sê hy die gesig kan staar ...
En een dag voorgee om te wees is vernoem profete Müseyleme een van die uitgange na die stryd teen ... Wild (RA) Ek het hom dood te maak, sodat die boodskapper van Allah''versus''not mahçupluğum het gedink ... Wanneer die oorlog dat die profeet (PBUH) het verbygegaan ...
Tyd het aangebreek. Wild Müseyleme'ye enigiemand genader het nie te naby ...
Metgeselle is 'terugkom' n bietjie wild "hulle sê ... Maar Savage was vasbeslote om hom dood te maak ...
'N lot het oor en gooi sy lans Müseyleme'ye ... Müseyleme skielik val op die grond ...
Hz.Vahşi begin om vrolik te wees; Ek het hom geskiet ek hom ... ... nou is my engel ... hy lag sy gesig görebilecem görebilecem was gelukkig ...
In 'n oomblik, "Ek het hom", het hy uitgeroep het, en val op die grond ...
Bondgenote versamel koppe wat gesien het wilde "hulle sê ...
Savage nie te goed ...
Na 'n tyd, weer sy bewussyn herwin en het begin hol ... Intussen het die "Ek het gesien hoe haar gesig wat ek gesien dat die glimlag:" Ek het geskree ... Die loop van die agterkant van die mense "waar een van die wilde" hulle sê ...
Staan vir 'n oomblik ...
"Ons profeet, gesien het ... hy sien Rose se gesig op ... wel ... wel ... vir my dat sy oom Hamza vergewe het me smile .. hulle het gesê ...
Hy wou uit te voer en gaan na Medina ... Hy wou gaan na die graf vir 'n oomblik voor ... geroep en snikken Medina is loop ...
Ja, dit het aan die voorkant van die graf ... versterk in en "nou is dit die hoof te bied rose bakabileceğimdedi ..
Sy was huil ... Wat hy huil nie ... my vriend het haar verlaat, alleen het ...
Die graf kon selfs nie in die natuur ... "Hy kan nie binnekom nie sonder lag gesig waardig" om te sê ...
Dit is dit werd ... jou gesig kon sien ...
Deur oor xyzt (09-26-2009 Uur 17:22 ) Is verander.
|